ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

Вітаю! Ви читаєте це, бо я маю переконатись, що наша співпраця буде чесною. Я зараз розкажу, які послуги я пропоную, як їх оплатити, що я очікую від вас під час спільної роботи, і що робити, якщо чиїсь очікування не справдились.

Будь ласка, прочитайте цю публічну оферту уважно і, якщо ви не згодні з умовами надання послуг, тоді ваше користуванням цим профілем в Інстаграм обмежується лише читанням інформації.

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
ПРО НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ТА ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Цей публічний договір (далі – Оферта, Договір) є офіційною пропозицією ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ФІЛІПОНЕНКО АНАСТАСІЇ МИХАЙЛІВНИ (далі – Виконавець) про надання інформаційних та / або консультаційних Послуг, спрямованих на надання інформації, в тому числі, у сфері психічного здоров’я, визначеному колу фізичних осіб на наведених нижче умовах та у визначених цим Договором Форматах.
1.2. Відповідно до ст. 633, ч. 2 ст. 638, ст. 641 Цивільного кодексу України цей документ є публічною офертою, і у разі прийняття наведених нижче умов та оплати Послуг Виконавцю, особа, яка здійснила Акцепт цієї Оферти, стає Замовником.
1.3. Виконавець та Замовник (далі по тексту також «Сторони») надають взаємні гарантії своєї право- та дієздатності, необхідні для укладання / виконання цього Договору на надання інформаційних та / або консультаційних Послуг.
1.4. Цей Договір, укладений за допомогою Акцепту цієї Оферти, регламентується нормами цивільного законодавства про договір приєднання, оскільки його умови визначені Виконавцем у цій Оферті та можуть бути прийняті Замовником не інакше, як шляхом приєднання до запропонованого Договору в цілому. Здійснюючи Акцепт, Замовник підтверджує, що в повному обсязі ознайомлений та беззастережно погоджується з умовами цієї Оферти. У частині надання Доступу до інформаційних матеріалів застосовуються норми, як в абонентському договорі, тобто Послуги підлягають оплаті за фактом надання Виконавцем, незалежно від використання їх Замовником.
1.5. Виконавець має право змінювати умови цієї публічної Оферти в односторонньому порядку без попереднього погодження із Замовником, забезпечуючи при цьому публікацію змінених умов. Зміни вступають в силу з моменту публікації, якщо інший термін вступу змін в силу не визначений додатково при їх публікації. Для Замовників, які вчинили акцепт Оферти до публікації нових умов, Договір вважається укладеним у акцептованій редакції.
1.6. За цим Договором Виконавець зобов’язується надати, а Замовник прийняти та оплатити Послугу цифрового вмісту, що постачається не на матеріальному носії, відповідно до обраного Замовником Формату.
1.7. Метою укладення цього Договору є споживання та використання Замовником інформації цифрового вмісту, в тому числі, у сфері психічного здоров’я.
1.8. Гарантійний строк на Послугу становить 24 (двадцять чотири) години з моменту надання Доступу до Послуги.
1.9. Здійснюючи оплату Послуг постачання цифрового вмісту, Замовник надає свою попередню чітку згоду на початок постачання цифрового вмісту протягом періоду на відмову (до закінчення 14-денного строку для відмови) і тим самим відмовляється від права на відмову від Договору при наданні такої попередньої згоди.
1.10. Замовник та Виконавець погоджуються, що норми, передбачені ч. 3 ст. 15 та ст.16 Закону України «Про цифровий контент та цифрові послуги» не застосовуються до правовідносин відповідно до цього Договору публічної оферти. Питання щодо зменшення ціни та повернення сплачених Замовником коштів регулюються цим Договором публічної оферти.
1.11. З метою єдиного розуміння цієї Оферти наведені нижче терміни використовуються в наступному значенні:
ОФЕРТА (ДОГОВІР) – публічний договір на надання інформаційних та / або консультаційних Послуг.
АКЦЕПТ ОФЕРТИ – повне та беззастережне прийняття умов Оферти шляхом здійснення наступних дій: оплата рахунку та / або використання онлайн платіжного засобу для оплати за Доступ до онлайн-курсу, отримання консультації / пакету консультацій, послуг наставництва, участь у ретрит-турі, надання Доступу до інфопродукту; датою акцепту вважається дата надходження коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
ВИКОНАВЕЦЬ – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФІЛІПОНЕНКО АНАСТАСІЯ МИХАЙЛІВНА, яка надає інформаційні та / або консультаційні Послуги Замовнику на умовах цієї Оферти особисто або із залученням третіх осіб.
ЗАМОВНИК – особа, яка здійснила Акцепт Оферти на викладених умовах. Замовником інформаційних та / або консультаційних Послуг може бути повнолітня дієздатна особа.
ІНФОРМАЦІЙНІ ПОСЛУГИ – послуги Виконавця з надання Замовнику обмеженого Доступу до інформації цифрового вмісту не на матеріальному носії шляхом надання Доступу до інформації цифрового вмісту в мережі Інстаграм та / або за наданим посиланням, та / або в інший визначений Виконавцем спосіб.
КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ – послуги Виконавця у рамках онлайн-зустрічей з психологічного консультування, що охоплюють індивідуальну разову консультацію або пакет консультацій, який рекомендований Виконавцем виходячи з інформації про запит Замовника.
ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я – складова загального здоров’я та стан благополуччя, а не лише відсутність психічних та поведінкових розладів, за якого кожна особа може реалізувати власний потенціал, впоратися із життєвими труднощами, продуктивно і плідно навчатися та працювати, а також робити внесок у життя своєї спільноти.
ЦИФРОВИЙ ВМІСТ – це будь-які курси, тренінги, вебінари, медитації, марафони, тощо, в електронній (цифровій) формі, та / або будь-які дані в цифровій формі, що постачаються не на матеріальному носії, які пропонуються Виконавцем через Інстаграм або за наданим Замовнику посиланням, або в інший обраний Виконавцем спосіб.
ФОРМАТ – невід’ємна частина цього Договору, яка встановлює обсяг, структуру та порядок відкриття Доступу до обраного Замовником інформаційного матеріалу. Інформація про вартість, обсяг, зміст, структуру, період та порядок відкриття Доступу до обраного Формату розміщується в Профілі Виконавця, або оприлюднюється Виконавцем в інший спосіб, або надається Замовнику за посиланням.
Види Форматів, які має право обрати та оплатити Замовник:
- ФОРМАТ «КОНСУЛЬТАЦІЯ»;
- ФОРМАТ «ПАКЕТ КОНСУЛЬТАЦІЙ»;
- ФОРМАТ «НАСТАВНИЦТВО»;
- ФОРМАТ «ОНЛАЙН-КУРС»;
- ФОРМАТ «РЕТРИТ-ТУР»;
- ФОРМАТ «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ» (ДАЛІ – ФОРМАТ «ІНФОПРОДУКТ»).
ФОРМАТ «КОНСУЛЬТАЦІЯ» – індивідуальна консультація з постачання інформації не на матеріальному носії, що надається одноразово у визначений період часу, у формі онлайн-зустрічі, в обмін на отримання оплати. Консультація триває 90 хвилин та проходить через засоби електронного зв’язку – платформу Zoom або іншу обрану Виконавцем платформу. На надання інформаційно-консультаційних послуг за Форматом «КОНСУЛЬТАЦІЯ» не поширюються положення цієї Оферти про надання послуг за іншими форматами в частині зворотнього зв’язку, домашніх завдань, додавання до каналів / чатів тощо. За згодою Сторін Формат «КОНСУЛЬТАЦІЯ» може передбачати опцію «супровід» в частині зворотнього зв’язку, на умовах додаткової оплати. Опис, наповнення та вартість ФОРМАТУ «КОНСУЛЬТАЦІЯ» розміщується в Профілі Виконавця в мережі Інстаграм або оприлюднюється Виконавцем в інший спосіб, або надається Замовнику за посиланням.
ФОРМАТ «ПАКЕТ КОНСУЛЬТАЦІЙ» – інформаційний матеріал цифрового вмісту не на матеріальному носії, зміст якого формується індивідуально під запит Замовника, але на розсуд Виконавця, та може складатися з індивідуальних консультацій у кількості:
- 4 (чотирьох) консультацій тривалістю 90 хвилин / кожна, які проводяться кожного тижня;
- 6 (шести) консультацій тривалістю 90 хвилин / кожна, які проводяться протягом 3 (трьох) місяців з періодичністю через тиждень;
Кожна консультація у складі Пакету консультацій проходить у Форматі, ідентичному ФОРМАТУ «КОНСУЛЬТАЦІЯ», тобто як разова індивідуальна консультація через платформу Zoom або іншу обрану Виконавцем платформу.
ФОРМАТ «НАСТАВНИЦТВО» – інформаційний матеріал цифрового вмісту не на матеріальному носії, що надається за попередньо узгодженим графіком (з можливістю продовження тривалості надання послуги) з наданням опції: індивідуальний зворотній зв’язок, «питання-відповідь» в Телеграм каналі / чаті, відеодзвінок в Телеграмі або Zoom тощо, підбиття проміжних результатів, коригування плану дій, допомога у впровадженні дієвих інструментів, шляхом надання доступу до інформації, за правилами цієї Оферти. Формат «НАСТАВНИЦТВО» може передбачати:
- індивідуальне наставництво;
- групове наставництво.
Опис, наповнення та вартість ФОРМАТ (НАСТАВНИЦТВО) розміщується в Профілі Виконавця, або оприлюднюється Виконавцем в інший спосіб, або надається Виконавцем на запит Замовника.
ФОРМАТ «ОНЛАЙН-КУРС» – інформаційний матеріал цифрового вмісту не на матеріальному носії, що складається з навчальних матеріалів, розміщених на платформі обраній Виконавцем платформі, Доступ до яких відкривається та надається відповідно до обраного Формату, з наявністю опції: перевірка домашніх завдань по окремих темах та зворотній зв’язок в телеграм-чаті (телеграм-групі) учасників згідно з розкладом.
Зміст, тривалість, графік проведення онлайн-зустрічей та порядок надання Доступу до Формату «ОНЛАЙН-КУРС» визначається Виконавцем для кожного окремого «ОНЛАЙН-КУРСУ» та може змінюватися Виконавцем без отримання згоди Замовника. У Форматі «ОНЛАЙН-КУРС» передбачені різні види Тарифів, інформацію про які розміщено у спосіб, визначений Виконавцем.
ФОРМАТ «РЕТРИТ-ТУР» – інформаційно-консультаційна Послуга, яка надається на не постійній основі та передбачає, зокрема, виїзні заходи, спрямовані на оздоровлення, розвиток, відпочинок, відновлення фізичних і психологічних ресурсів Замовників. Під Форматом «РЕТРИТ-ТУР» слід розуміти, зокрема, але не виключно: подорожі в межах України та за кордоном, медитації, групову роботу та практики в енергетично сильних місцях в супроводі Виконавця та залученої ним третьої особи тощо. Інформація про зміст, тривалість, графік проведення ретрит-турів розміщується в Профілі Виконавця в Інстаграм, або оприлюднюється Виконавцем в інший спосіб, або надається Замовнику за посиланням.
ФОРМАТ «ІНФОПРОДУКТ» – окрема цифрова Послуга з постачання цифрового вмісту не на матеріальному носії, що надається на непостійній основі у визначений Виконавцем період часу, у формі надання Доступу до певного цифрового вмісту в обмін на отримання оплати. Під Форматом «ІНФОПРОДУКТ» слід розуміти, зокрема, але не виключно, вебінари, гайди, практикуми, тренінги тощо.
На надання інформаційних Послуг за Форматом «ІНФОПРОДУКТ» не поширюються положення цієї Оферти про надання Послуг за іншими Форматами, в частині, коли для Формату «ІНФОПРОДУКТ» цією Офертою визначено спеціальні умови.
ПРОФІЛЬ ВИКОНАВЦЯ – це сторінка у соціальній мережі Інстаграм, де розміщені дописи, світлини, відеоматеріали та налаштування Виконавця, розташоване на платформі Інстаграм за Обліковим записом: https://www.instagram.com/soul4soul___?igsh=YWRuY2s3aHVubTVp, керованим Виконавцем, включаючи сукупність всієї розміщеної інформації, текстів, графічних елементів, елементів дизайну, зображень, фото та відеоматеріалів та інших результатів інтелектуальної діяльності, а також інформаційних і технічних засобів. Термін «Профіль Виконавця» охоплює повідомлення (в т. ч. приватні), діалоги, коментарі, переписки Виконавця з іншими користувачами.
МЕСЕНДЖЕР – програма, мобільний додаток або веб-сервіс для миттєвого обміну повідомленнями. Термін «Месенджер» охоплює отримання / надсилання повідомлень у тому числі, але не обмежуючись, в Телеграм, Інстаграм дірект тощо.
ТЕЛЕГРАМ КАНАЛ – канал з обмеженим Доступом у месенджері «Телеграм», на якому Виконавець розміщує інформацію для Замовників за обраним Форматом.
ЧАТ – спільнота Замовників, які одночасно отримують Послуги Виконавця для обговорення тем та завдань між собою та / або з Виконавцем.
ЧАТ-БОТ – автоматизований багатофункціональний помічник розміщений у Телеграм- каналі, який може показувати інформацію користувачам і збирати інформацію на запит згідно заздалегідь підготовлених сценаріїв Виконавця, з додержанням Закону України «Про захист персональних даних».
ІНФОРМАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ – тексти, або аудіоматеріал, або відеоматеріал, або інші документи на вибір Виконавця, розроблені Виконавцем, та містять інформацію для досягнення цілей відповідно до обраного Замовником Формату. Матеріали захищені від копіювання, спотворення чи іншого незаконного використання відповідно до положень цієї Оферти та чинного законодавства України про комерційну таємницю та авторські права. Обсяг інформаційних матеріалів встановлює Виконавець на власний розсуд;
ВІДЕОЗАПИС (ЗАПИС) – відеоматеріал, записаний не на матеріальному носії, що включає обробку, передачу, зберігання та відтворення візуального й аудіовізуального матеріалу на моніторах.
ДОСТУП – право Замовника переглядати, знайомитись та іншим дозволеним у рамках цієї Оферти належним чином користуватися матеріалами цифрового вмісту не на матеріальному носії у ФОРМАТАХ «КОНСУЛЬТАЦІЯ», «ПАКЕТ КОНСУЛЬТАЦІЙ», «НАСТАВНИЦТВО», «ОНЛАЙН-КУРС», «ІНФОПРОДУКТ» на умовах невиключної ліцензії, Доступ до цифрового вмісту, що постачається не на матеріальному носії (відеозапис, файл) вважається наданим в повному обсязі та належної якості з моменту надсилання Замовнику посилання, що містить реквізити Доступу (URL, код Доступу), та є обмеженим за терміном. Замовник гарантовано отримає Доступ на строк, вказаний в описі для окремих тарифів Послуги, зі спливом якого цифровий вміст більше не буде доступним (що не є порушенням умов цього Договору з боку Виконавця);
ІНТЕРОПЕРАБЕЛЬНІСТЬ – придатність цифрового контенту та / або цифрової Послуги до взаємодії з апаратним чи програмним забезпеченням, відмінним від того, що зазвичай використовується з цифровим контентом та / або цифровою Послугою того самого типу.
ТАРИФ – відомості про ціну Послуги, умови надання знижок, інших корисних переваг, які зазначені в профілі Виконавця в мережі Інстаграм або в інший обраний Виконавцем спосіб, або надаються Замовнику за посиланням. Це невід’ємна частина цього Договору, яка встановлює обсяг, структуру та порядок відкриття Доступу до обраного Замовником інформаційного матеріалу.

2. ПОРЯДОК ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ
2.1. Замовлення Послуг здійснюється Замовником у спосіб запису шляхом направлення повідомлення-звернення Виконавцю в Профілі Виконавця в Інстаграм або з використанням месенджерів.
2.2. Запис для отримання Послуг можливий цілодобово, однак обробка запитів, поданих у неробочий час та вихідні або святкові дні, здійснюється в найперший робочий день і в порядку черговості.
2.3. Замовник, надсилаючи повідомлення-звернення, зобов’язується надати достовірну, повну та актуальну інформацію, необхідну для належного та ефективного надання Послуг, а саме: прізвище, ім’я, по батькові, стать, вік, контактні дані, а також інформацію про проблему, питання, з яким Замовник звертається до Виконавця, включаючи інформацію про стан здоров’я, інші дані, що можуть мати значення для оцінки психологічного запиту, у випадку надання Виконавцем послуг у сфері психічного здоров’я. У разі необхідності Виконавець має право запитати додаткову інформацію, яка є важливою для забезпечення ефективної взаємодії та дотримання етичних стандартів.
2.4. Після отримання повідомлення-звернення Виконавець аналізує запит та пропонує Замовнику з урахуванням його побажань релевантний формат надання Послуг та визначає подальший план дій.

3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
3.1. Після отримання повної оплати / передплати вартості Послуги або оформлення оплати частинами та направлення повідомлення зі скріншотом оплати Виконавець надає цифрові Послуги з постачання цифрового вмісту та / або розпочинає надання Послуг за обраним та оплаченим Форматом шляхом надсилання Замовнику Доступу до інформації цифрового вмісту та / або посилання на підключення через засоби електронного зв’язку (Zoom) або іншу обрану на розсуд Виконавця платформу залежно від обраного Формату. Замовник самостійно здійснює реєстрацію в додатках та месенджерах, забезпечуючи конфіденційність паролів Доступу. У випадку, якщо протягом 24 годин Доступ не було отримано, Замовник зобов’язується зв’язатися зі службою підтримки Виконавця за електронною адресою: moc.liamg%40aiisatsanailif, надавши копію квитанції про оплату.
3.2. Виконавець забезпечує розміщення інформаційних матеріалів цифрового вмісту в Телеграм-групі та / або на онлайн-платформі та / або в інший обраний ним спосіб, в обсязі, встановленому Форматом Послуги.
3.3. Замовник отримує Доступ до інформаційних матеріалів цифрового вмісту в профілі Виконавця Інстаграм та / або за надісланим посиланням та / або в інший спосіб обраний Виконавцем, в межах оплаченого Формату, протягом терміну, який вказаний в описі Формату Послуги, але:
• не більше шести місяця з дня надсилання першого Доступу до матеріалів – для ФОРМАТУ «ОНЛАЙН-КУРС»;
• одноразово – для матеріалів цифрового вмісту ФОРМАТУ «КОНСУЛЬТАЦІЯ», «ПАКЕТ КОНСУЛЬТАЦІЙ», «РЕТРИТ-ТУР», «НАСТАВНИЦТВО» та «ІНФОПРОДУКТ».
3.4. Замовник зобов’язується самостійно опрацьовувати та вивчати інформаційні матеріали цифрового вмісту, які входять до складу обраного Формату, у зручний для Замовника час протягом визначеного терміну Доступу. Надання Послуг Виконавцем починається з моменту надсилання Доступу до матеріалів цифрового вмісту та вважаються наданими незалежно від моменту, коли Замовник фактично відкрив Доступ та / або ознайомився зі змістом обраного Формату.
3.5. Послуги вважаються наданими:
3.5.1. У частині надання Послуг з організації та проведення онлайн-зустрічей Послуги вважаються наданими Виконавцем у повному обсязі в момент закінчення онлайн-зустрічі. У випадку, коли Замовник не з’явився на онлайн-зустріч, Послуга вважається наданою в момент спливу часу, призначеного для онлайн-зустрічі, незалежно від явки / неявки Замовника
(в т. ч. для Формату «ОНЛАЙН-КУРС», «КОНСУЛЬТАЦІЯ», «ПАКЕТ КОНСУЛЬТАЦІЙ» та «НАСТАВНИЦТВО»).
3.5.2. У частині надання проведення виїзних сесій Послуги вважаються наданими у повному обсязі в момент закінчення виїзної сесії (у тому числі для Формату «РЕТРИТ-ТУР»).
3.5.3. У частині надання Послуг з надання Доступу до інформаційних матеріалів послуги вважаються наданими в момент надсилання Доступу Виконавцем до інформаційних матеріалів цифрового вмісту в обсязі, встановленому Форматом.
3.5.4. У частині перевірки домашніх завдань та надання послуг зі зворотнього зв’язку (якщо опція передбачена обраним Тарифом), - послуги надаються виключно у випадках, передбачених обраним Тарифом, та вважаються наданими Виконавцем та прийнятими Замовником у момент закінчення строку для направлення Замовником завдання на перевірку (протягом 48 годин з моменту закінчення заняття / сесії) та в межах часового режиму спілкування: з 09:00 до 17:00 (за київським часом) в будні дні, субота та неділя – вихідні дні; послуга з перевірки домашніх завдань вважається наданою в повному обсязі, також в тому випадку, коли домашні завдання не надсилалися Замовником на перевірку у визначений для виконання строк, надсилалися після закінчення строку для виконання, або не виконуються взагалі – у такому випадку Виконавець має право не перевіряти та не надавати зворотній зв’язок на надіслані із запізненням домашні завдання.
3.5.5. Зворотній зв’язок надається Виконавцем в телеграм-чаті протягом 48 (сорока восьми) годин з моменту направлення повідомлення Виконавцю, якщо це передбачено обраним Форматом Послуги.
3.6. У межах ФОРМАТУ «КОНСУЛЬТАЦІЯ», «ПАКЕТ КОНСУЛЬТАЦІЙ» Замовник має право одного переносу індивідуальної онлайн-зустрічі, за умови попередження Виконавця в термін за 24 (двадцять чотири) години до призначеного часу онлайн-зустрічі. У разі, якщо Замовник не вийшов на зв’язок в обумовлений час або не попередив по скасування консультації не менш ніж за 24 (двадцять чотири) години до її проведення, консультація вважається наданою, і передплата не повертається. Якщо менш ніж за 24 години скасовує зустріч Виконавець, тоді наступна зустріч для Замовника є безкоштовною. У разі настання обставин непереборної сили (форс-мажору), які унеможливлюють надання чи отримання Послуг, призначена консультація переноситься на наступний можливий час, узгоджений між Виконавцем та Замовником.
3.7. За взаємною згодою обох сторін допускається офлайн-формат надання Послуг у частині проведення живих (офлайн) офлайн зустрічей, які вважаються наданими Виконавцем у повному обсязі в момент закінчення такої зустрічі. При цьому, жива зустріч є частиною послуги в межах обраного Формату, на яку поширюються положення цієї Оферти.
3.8. Акт наданих послуг з Замовником надається лише на письмову вимогу Замовника. Відсутність претензій з боку Замовника, надісланих у письмовій формі на електронну адресу Виконавця протягом трьох календарних днів з дати завершення надання конкретної послуги (конкретної онлайн-зустрічі), вважається підтвердженням факту повного та беззастережного приймання за якістю та обсягом Послуг.
3.9. Усі Послуги в межах обраного Формату надаються Виконавцем та приймаються Замовником окремо та незалежно від надання та приймання інших Послуг.

4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ. ТЕРМІНИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
4.1. Вартість Послуг, що надаються Виконавцем за цим Договором, зазначається для кожного окремого Формату поруч з назвою Формату в Профілі Виконавця в Інстаграм або оприлюднюється Виконавцем в інший спосіб, або надається Замовнику на запит за посиланням.
4.2. Вартість Послуг у Форматі «ОНЛАЙН-КУРС» є сумою, яка сплачується Замовником за Доступ до всіх матеріалів цифрового вмісту, що складаються з: лекцій, онлайн-трансляцій, марафонів, відеозаписів, текстових матеріалів, медитацій та практичних завдань тощо, які складені, в тому числі, відповідно до тематики психічного здоров’я.
4.3. Вартість Послуг у Форматі «КОНСУЛЬТАЦІЯ», «ПАКЕТ КОНСУЛЬТАЦІЙ», «НАСТАВНИЦТВО» є сумою, яка сплачується Замовником за надання Доступу до онлайн- та офлайн зустрічей у визначений період часу в обсязі обраного Формату
4.4. Вартість Послуг у Форматі «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ» (окремо) є сумою, яка сплачується Замовником за надання Доступу до матеріалів цифрового вмісту обраного Формату.
4.5. Вартість Послуг у Форматі «РЕТРИТ-ТУР» є сумою, яка сплачується Замовником за організацію, проведення, забезпечення участі, а також за інформаційно-консультаційний супровід під час виїзної сесії, відповідно до узгодженої програми заходу та строків, визначених Форматом Послуги. До складу Формату «РЕТРИТ-ТУР» не входить бронювання та оплата квитків, не включається вартість проїзду, дороги Замовника до місця проведення ретрит-туру.
4.6. Оплата Послуг проводиться Замовником самостійно. Замовник здійснює оплату Послуг Виконавця шляхом оплати рахунку за наданими реквізитами або за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та / або сервісів переказу коштів. Датою оплати вважається дата надходження коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
4.7. Оплата здійснюється на умовах 100% передоплати повної вартості відповідного Формату. Доступ до матеріалів надається згідно оплаченого Формату. Замовник має право здійснити оплату на умовах розстрочки та / або кредиту, скористувавшись сервісом «оплата частинами» та / або «кредит» від Monobank та / або ПриватБанк та / або інша банківська установа, що передбачає виникнення правовідносин між Замовником та банківською установою, які не регулюються цією Офертою, в т.ч. щодо наслідків невиконання фінансових зобов’язань.
4.8. Виконавець має право надати Замовнику можливість здійснити оплату частинами шляхом поділу загальної вартості обраного Формату на частини, з відкриттям Доступу до матеріалів в обсязі відповідно до оплаченої частини. Якщо Замовник не вносить наступну частину оплати (коли передбачено декілька платежів) в термін 24 (двадцять чотири) години до початку наступного (неоплаченого) періоду для обраного Формату, то Виконавець має право на односторонню відмову від цього Договору, з правом припинити Доступ Замовника до наступної (неоплаченої) частини матеріалів, виключити з чату, телеграм групи / каналу, незалежно від загального наповнення обраного Формату.
4.9. Послуга розстрочки та оплати частинами не застосовується до Формату «КОНСУЛЬТАЦІЯ». Оплата за консультацію здійснюється на умовах 100% передплати повної вартості консультації не пізніше ніж за 24 години до початку її проведення.
4.10. У межах Формату «ОНЛАЙН-КУРС», «КОНСУЛЬТАЦІЯ», «ПАКЕТ КОНСУЛЬТАЦІЙ», «НАСТАВНИЦТВО», «РЕТРИТ-ТУР», «ІНФОПРОДУКТ» для фіксації вартості Послуг та бронювання місця, Замовник має право скористатися Послугою бронювання місця, вартість якої визначає Виконавець та оприлюднює в Профілі Інстаграм або в інший спосіб, доступний для ознайомлення. Послуга бронювання вважається наданою та прийнятою в повному обсязі та належної якості з моменту її оплати, без складання акту наданих Послуг. У разі відмови Замовника від оплати за Послугу цифрового вмісту відповідно до обраного Формату, грошові кошти за надану Послугу бронювання не повертаються.
4.11. Додаткові витрати Замовника для отримання Послуги за обраним Форматом (в т. ч. методичні матеріали, товари та інші платні інструменти) Замовник оплачує самостійно та може використовувати за рекомендаціями Виконавця.
4.12. Умови надання бонусів, знижок, проведення акцій можуть висвітлюватися в Профілі Виконавця додатково.

5. ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
5.1. Повернення коштів за оплачені, але ненадані Послуги здійснюється на підставі заяви Замовника, надісланої не пізніше 14 (чотирнадцятого) календарного дня з моменту початку надання Послуги на адресу Виконавця: .moc.liamg%40aiisatsanailif Під ненаданими Послугами розуміються Послуги, які не були надані в межах обраного Формату Послуг.
5.2. Не передбачено зниження вартості чи повернення коштів, якщо Замовник не скористався Послугою, до якої було направлено Доступ. Після направлення Доступу до Послуги вважається, що Виконавець надав, а Замовник спожив Послугу.
5.3. При наданні Послуги за Форматами «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОДУКТ», «КОНСУЛЬТАЦІЯ», «ПАКЕТ КОНСУЛЬТАЦІЙ», «НАСТАВНИЦТВО» у випадку одностороннього розірвання Договору, не передбачено зниження вартості Послуги чи повернення коштів (повного або часткового), в т.ч., якщо Замовник не скористався інформаційними матеріалами, наданими в межах Послуги за обраним Форматом після отримання Доступу (в т.ч. для Формату «КОНСУЛЬТАЦІЯ», «ПАКЕТ КОНСУЛЬТАЦІЙ», «НАСТАВНИЦТВО», коли Замовник отримав Доступ, але не з’явився на онлайн-зустріч в призначений час). У разі, якщо Замовник не вийшов на зв’язок у заздалегідь обумовлений час проведення консультації та / або не повідомив про скасування консультації не пізніше ніж за 24 години до її початку, така консультація вважається проведеною. У цьому випадку передплата за консультацію не повертається.
5.4. Виконавець має право в односторонньому порядку відмовити Замовнику в наданні Послуг за Форматом «ОНЛАЙН-КУРС» після отримання оплати, в будь-який момент протягом строку тривалості програми, з наступним закриттям Замовнику Доступу до інформації цифрового вмісту на умовах часткового повернення коштів в розмірі пропорційному вартості невідкритої (але оплаченої) інформації.
5.5. Замовник має право відмовитися від Послуги за Форматом «ОНЛАЙН-КУРС» протягом строку тривалості навчальної програми, але в будь-якому випадку – до моменту її остаточного завершення (відкриття Доступу до останнього уроку «ОНЛАЙН-КУРСУ»). У такому випадку поверненню підлягають кошти з утриманням Замовником суми вартості інформації цифрового вмісту, фактично наданої (відкритої) на момент оформлення заяви на повернення. Сума повернення визначається як різниця між загальною вартістю Формату та вартістю фактично наданої (відкритої) інформації цифрового вмісту. Фактично наданою інформацією (в момент відкриття першого Доступу) у Форматі «ОНЛАЙН-КУРСУ» вважається: Доступ до закритої цінної інформації цифрового вмісту, закритого чату, що складає 90% загальної вартості Послуги, незалежно від кількості зустрічей, до яких Замовник отримав Доступ та / або які були фактично проведені.
5.6. Замовник має право відмовитися від Послуги за Форматом «РЕТРИТ-ТУР», повідомивши про це Виконавця не пізніше, ніж за 7 (сім) днів до виїзної сесії з правом на часткове повернення коштів в розмірі сплаченої суми, зменшеної на вартість вже понесених Виконавцем витрат. У разі відмови Замовника від участі у ретрит-турі менш ніж за 7 календарних днів до початку виїзної сесії, якщо Виконавець вніс передоплату за бронювання номера в готелі, місця в хостелі тощо або здійснив оплату за інші Послуги, повернення коштів не здійснюється, крім випадків, якщо інші умови повернення були передбачені умовами Послуги Формату «РЕТРИТ-ТУР». Бронювання, купівля та перевірка всіх даних, пов’язаних з квитками (дата, час, маршрут, трансфер, актуальні умови перевезення, наявність документів), є виключною відповідальністю Замовника. Виконавець не несе відповідальності за зміну розкладу транспорту, скасування рейсів, затримки або інші обставини, пов’язані з поїздкою Замовника до / з місця проведення ретрит-туру. Неприбуття Замовника на ретрит-тур у визначений час через транспортні труднощі не є підставою для повернення коштів або перенесення участі на інший тур.
5.7. Заява про повернення коштів розглядається Виконавцем протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання. Результатом є відповідь з причинами відмови у поверненні коштів або лист з інформацією про повернення коштів. Повернення грошових коштів здійснюється за вирахуванням фактичних витрат Виконавця на момент повернення. До таких фактичних витрат Виконавця відносяться (але не обмежуються), зокрема: комісія системи електронних платежів платіжної системи або банківської установи за здійснення повернення коштів. Грошові кошти повертаються на рахунок Замовника, з якого здійснювалася оплата Послуг, або інший рахунок, вказаний Замовником, протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після прийняття рішення про повернення.
5.8. Заява про повернення коштів, отримана Замовником після закінчення встановленого цією Офертою терміну, – не розглядається. У виключних випадках така заява розглядається Виконавцем, якщо Замовник надасть письмові докази того, що відповідна Послуга не була надана (надана неналежним чином) з вини Виконавця. У разі встановлення факту ненадання Послуг (надання Послуг неналежної якості), Виконавець розглядає заяву про повернення коштів за правилами цієї Оферти. Заяви про повернення коштів, спрямовані Виконавцю після повного завершення надання Послуги, не розглядаються.
5.9. Доступ до всіх матеріалів, наданих Замовнику, припиняється протягом 1 (одного) дня з дати направлення Виконавцю заяви про повернення коштів. Заява Замовника про повернення також вважається відкликанням заздалегідь даного акцепту, зазначеного в цьому Договору.
5.10. Замовник втрачає своє право на відмову від Договору та повернення коштів у разі, якщо Послуга передбачає постачання цифрового вмісту не на матеріальному носії, коли його постачання вже почалося. Постачання цифрового вмісту вважається таким, що вже розпочато, з моменту надання Доступу до Послуги.

6. ІНТЕРОПЕРАБЕЛЬНІСТЬ
6.1. Для отримання Послуг потрібно використовувати пристрої, що відповідають вимогам інтероперабельності цифрового вмісту. Цифровий вміст функціонуватиме з апаратними засобами чи програмним забезпеченням, ідентичним до того, з якими зазвичай використовуються цифровий вміст цього типу.
6.2. До пристроїв, які підтримують цифровий вміст належать:
- телефони та планшети версії Android 5.0 Lollipop або новішої;
- пристрої iPhone і iPad версії iOS 11 або новішої;
- комп’ютери, ноутбуки з операційною системою Windows 7, Mac OS X 10.7 чи Ubuntu 10 або їх новіші версії та найновішими версіями вебпереглядача Google Chrome, Firefox або Safari.
6.3. Для перегляду цифрового вмісту потрібно мати інтернет-з’єднання зі швидкістю не менше ніж 1 Мбіт/с. Щоб цифровий вміст завантажувався швидше, треба закрити інші вкладки, вебпереглядачі та програми.
6.4. Вимоги інтероперабельності Цифрового вмісту можуть час від часу змінюватися. Щоб дізнатися додаткову інформацію про підтримувані пристрої й технічні вимоги, Замовник має надіслати відповідний письмовий запит на електронну пошту Виконавця.
6.5. Послуги й доступний цифровий вміст можуть надаватися не в усіх країнах. Замовник погоджується не надавати неправдиву, неточну або оманливу інформацію з метою видати себе за резидента іншої країни та гарантує, що не намагається обійти обмеження щодо Доступу до Послуг.

7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
7.1. Замовник має право:
7.1.1. отримувати Послуги в обсязі та на умовах, передбачених цим Договором;
7.1.2. отримувати необхідну та достовірну інформацію про Виконавця;
7.1.3. повідомляти Виконавця про побажання, пропозиції, зауваження щодо його діяльності;
7.1.4. отримати додаткові інформаційні матеріали в якості бонусу;
7.1.5. ініціювати зміну часу проведення онлайн-зустрічі, але не пізніше ніж за 24 години до її початку;
7.1.6. відмовитися від участі у виїзній сесії (ретрит-турі) попередивши про це Виконавця не менше, ніж за 7 (сім) днів до дати проведення, з частковим поверненням коштів на умовах цієї Оферти.
7.2. Замовник зобов’язаний:
7.2.1. власними силами та засобами забезпечувати технічну можливість отримання Послуг зі свого боку та нести особисту відповідальність за неотримання Послуги з технічних причин;
7.2.2. надати повну та достовірну інформацію про себе, зокрема щодо наявності алкогольної, наркотичної або азартної залежності, суїцидальних схильностей, фактів насильства, вагітності, труднощів у міжособистісних стосунках та інших значущих обставин, що можуть впливати на надання Послуг, а також повідомляти про виникнення зазначених обставин під час надання Послуг;
7.2.3. інформувати про виникнення під час надання Послуг почуття страху, невизначеності або іншого емоційного дискомфорту;
7.2.4. демонструвати взаємну повагу до Виконавця;
7.2.5. самостійно вивчати та використовувати інформаційні матеріали, отримані в складі обраного Формату Послуги, відслідковувати профіль Виконавця в Інстаграм, виконувати передбачені домашні завдання та своєчасно надавати результат виконання завдань Виконавцю, до початку наступної онлайн-зустрічі в межах обраного Фрмату;
7.2.6. споживати Послуги особисто, не передавати Доступ до інформаційних матеріалів цифрового вмісту будь-яким третім особам, не копіювати та іншим чином не відтворювати цифровий вміст інформаційних матеріалів у спосіб, відмінний від мети цього Договору;
7.2.7. не розповсюджувати інформацію про діяльність Виконавця, яка стала відомою у процесі отримання Послуг за цим Договором, не створювати на основі отриманих матеріалів власні інформаційні продукти з метою отримання комерційного прибутку, а також не використовувати цю інформацію будь-яким іншим чином, крім як для використання відповідно до мети цього Договору;
7.2.8. повідомити Виконавця про неможливість присутності на онлайн-зустрічі не пізніше ніж за 24 години до її початку;
7.2.9. повідомити Виконавця про неможливість участі у виїзній сесії (ретрит-турі) не пізніше, ніж за 7 (сім) днів до дати проведення.
7.3. Виконавець має право:
7.3.1. отримувати від Замовника своєчасну та в повному обсязі оплату Послуг в порядку, передбаченому цією Офертою;
7.3.2. надавати Замовнику зворотній зв’язок та відповідати на питання Замовника щодо змісту інформаційних матеріалів, якщо це передбачено обраним Форматом;
7.3.3. починати та завершувати консультації згідно з розкладом;
7.3.4. змінювати в односторонньому порядку зміст та наповнення інформаційних матеріалів в межах Послуги та вартість Послуги;
7.3.5. обирати на власний розсуд програму (методологію) надання Послуг (проведення консультації), яка, на думку Виконавця, найкраще відповідає потребам Замовника;
7.3.6. залучати до надання Послуг і отримання оплати зараз і в майбутньому на власних розсуд третіх осіб, зокрема, але не виключно консультантів, психологів, менеджерів;
7.3.7. отримувати від Замовника будь-яку інформацію, необхідну для виконання своїх зобов’язань за Договором, з правом призупинити виконання своїх зобов’язань за Договором до надання необхідної інформації, у разі ненадання або неповного надання інформації, зі звільненням Виконавця від відповідальності – у разі надання Замовником недостовірної інформації;
7.3.8. припинити надання Послуг Замовнику та припинити дію цього Договору в односторонньому порядку в разі порушення Замовником своїх зобов’язань відповідно до цього Договору;
7.3.9. надати Замовнику рекомендацію звернутися до спеціалістів іншого профілю у разі, якщо запит Замовника виходить за межі професійної компетенції Виконавця.
7.4. Виконавець зобов’язаний:
7.4.1. після підтвердження факту оплати надати на запит Замовника необхідну інформацію для Доступу до Послуги у визначений цим Договором спосіб;
7.4.2. надавати Замовнику зворотній зв’язок в межах визначеного цією Офертою часового режиму та тематичного Формату спілкування, якщо опція зворотного зв’язку передбачена обраним Форматом;
7.4.3. перевіряти вчасно домашні завдання, якщо така опція передбачена обраним Форматом, що передбачає коментар та / або рекомендації щодо змісту домашнього завдання, але не передбачає виконання домашнього завдання Виконавцем замість Замовника;
7.4.4. приймати до розгляду письмові пропозиції щодо покращення якості надання Послуг;
7.4.5. використовувати персональні дані Замовника тільки для надання Послуг на виконання предмету Договору в межах законодавства України;
7.4.6. зберігати у таємниці інформацію та документи Замовника, які були отримані внаслідок надання Послуг, не передавати їх третім особам в усній або письмовій формі, в тому числі сім’ї або родичам, без явної на те згоди Замовника, крім випадків, коли існує загроза життю та здоров’ю Замовника, Виконавця та / або третьої особи, а також коли наявне рішення суду або обґрунтований запит правоохоронних органів.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ГАРАНТІЇ ТА ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ СПОРІВ
8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно з умовами цього Договору та чинного законодавства України.
8.2. У разі виникнення спорів при виконанні цього Договору Сторони будуть вживати усіх заходів для їх вирішення шляхом переговорів. У випадку неможливості їх врегулювання шляхом переговорів зацікавлена Сторона звертається до суду відповідної юрисдикції згідно з чинним законодавством України.
8.3. Послуги, що надаються Виконавцем, мають інформаційний та консультаційний характер, в тому числі, у сфері психічного здоров’я, самопізнання, особистісного розвитку або супроводу, не є психіатричною, психотерапевтичною чи медичною допомогою, не замінюють лікарського втручання, діагностики чи лікування. Замовник не повинен розглядати надану інформацію як медичну чи клінічну пораду.
8.4. Виконавець не гарантує досягнення Замовником конкретних результатів унаслідок використання отриманої інформації, консультацій, стратегій або рекомендацій. Отримані знання, інструменти чи поради Замовник застосовує на власний розсуд і під власну відповідальність.
8.5. Виконавець не несе відповідальності за будь-які фізичні, емоційні, психологічні чи соціальні наслідки, що виникають у Замовника в результаті самостійного застосування отриманих матеріалів; недосягнення очікувань Замовника щодо змісту чи результатів Послуг; різницю в ефекті чи результатах у різних осіб при отриманні одних і тих самих Послуг.
8.6. Виконавець не несе відповідальності за модифікацію і зміни програми Онлайн-курсу, Консультацій, Пакету консультацій, Наставництва, Ретрит-туру та зміст Інфоподукту, а також за якість каналів зв’язку загального користування, за допомогою яких забезпечується Доступ до Послуги. У разі неотримання Замовником Послуги не з вини Виконавця та / або односторонньою відмовою Замовника, – кошти, сплачені Замовником за Послугу, не повертаються та жодні компенсації не надаються, крім випадків, передбачених цим Договором.
8.7. Розмір відповідальності Замовника за Договором за поширення будь-якими способами недостовірної інформації про Послуги Виконавця, а також інформацію, яка ганьбить ділову репутацію Виконавця, визначається за формулою: сума 10% вартості замовленої Послуги та штрафу в розмірі 100 000 (сто тисяч) грн. за кожний встановлений випадок.
8.8. При виявленні факту порушення Замовником положень розділу 9 Договору, Замовник зобов’язаний негайно припинити будь-яке пряме чи непряме порушення у день надходження вимоги від Виконавця або Правовласника, в тому числі, включаючи, але не обмежуючись: видалити весь авторський контент (та / або конфіденційну інформацію), а також виплатити Виконавцю штраф від 100 000,00 (сто тисяч) грн., але не менше 100 000,00 грн. за кожний виявлений випадок порушення права Виконавця Замовником.
8.9. Виконавець не несе відповідальності за неможливість надання Послуг Замовнику з причин, що не залежать від Виконавця, а саме: порушення процесу постачання електроенергії, порушення стабільної роботи Інтернету, відсутність / пошкодження обладнання або програмного забезпечення з боку Замовника, збої в роботі служб e-mail-розсилки, у тому числі при потраплянні листів Виконавця до папки «Спам». У цьому випадку Послуги вважаються наданими належним чином та підлягають сплаті у повному розмірі.
8.10. Виконавець несе відповідальність за порушення умов Договору у разі, якщо неналежне виконання сталося з його вини (прямого умислу). Сукупний розмір відповідальності Виконавця за Договором, включаючи відшкодування, розмір штрафних санкцій (пені, неустойок) та / або заявлених збитків за будь-яким позовом або претензією відносно Договору чи його виконання, складає до 10% вартості замовленої Послуги за Договором.
8.11. Сторона не несе відповідальності перед іншою Стороною за будь-які збитки або втрати внаслідок несвоєчасного виконання або невиконання цього Договору, повністю або частково, якщо воно спричинене, повністю або частково, обставинами непереборної сили поза контролем Сторін та без необережності з боку Сторін. Перелік форс-мажорних обставин (обставини непереборної сили), порядок їх встановлення, а також правові підстави звільнення від відповідальності за порушення зобов’язаня внаслідок настання обставин непереборної сили визначається згідно з положеннями Цивільного кодексу України та Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні».

9. АВТОРСЬКІ ПРАВА І КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
9.1. Сторони визнають, що інформаційні та методичні матеріали, Доступ до яких отримує Замовник, є результатом інтелектуальної діяльності Виконавця (або права на них виникли у Виконавця на підставі договору) та містять конфіденційну інформацію, що дозволяє Виконавцю за існуючих чи можливих обставин збільшити доходи, уникнути невиправданих витрат, зберегти становище на ринку товарів, робіт, послуг чи отримати іншу комерційну вигоду.
9.2. Усі матеріали, Доступ до яких отримує Замовник, є об’єктом авторських прав Виконавця та / або залучених третіх осіб. Інформація, до якої Замовник отримує Доступ, а також передана та / або надіслана Замовнику в рамках наданих Послуг, призначена тільки Замовнику, має конфіденційний характер і захищена положеннями чинного законодавства і не може копіюватися, передаватись третім особам, тиражуватися, розповсюджуватися, пересилатися в електронній, «паперовій» чи іншій формі без додаткових угод чи офіційної письмової згоди Виконавця.
9.3. Замовник зобов’язується не вчиняти дій, спрямованих на розповсюдження або розкриття інформації або які створюють загрозу її розкриття або розповсюдження, зокрема:
- надання третім особам посилання / логіну та паролю від профілю месенджерах / додатках;
- копіювання інформаційних матеріалів будь-яким способом, передача роздрукованих матеріалів на паперовому носії, пересилання матеріалів третім особам на електронну пошту або месенджери;
- розголошення інформацію, що міститься в інформаційних матеріалах в усній чи письмовій формі, у тому числі через соціальні мережі;
- розголошення будь-яким способом інформації, отриманої від Виконавця через групові чати.
9.4. Забороняється передавати третім особам, а також створювати умови для отримання третіми особами повноважень щодо Доступу до матеріалів Виконавця, та використовувати ці матеріали в комерційних цілях від свого імені.

10. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
10.1. Персональні дані Замовника обробляються відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Під час замовлення Послуги, реєстрації в месенджерах / додатках або в інший спосіб Замовник надає інформацію про себе: прізвище, ім’я, по батькові, стать, вік, контактні дані, адресу електронної пошти, а також інформацію про проблему, питання, з яким Замовник звертається до Виконавця, включаючи інформацію про стан здоров’я, інші дані, що можуть мати значення для оцінки психологічного запиту, у разі надання послуг у сфері психічного здоров’я.
10.2. Акцептуючи / укладаючи цю Оферту / Договір, Замовник дає згоду (дозвіл) на обробку його персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта персональних даних на укладення, зміну і розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових та податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, з метою виконання Виконавцем зобов’язань перед Замовником у рамках надання Послуг, просування Виконавцем товарів та Послуг, проведення електронних та sms опитувань, контролю результатів маркетингових акцій, клієнтської підтримки, проведення розіграшів призів серед Замовників, контролю за якістю Послуг, що надаються Виконавцем, а також для забезпечення реалізації інших передбачених законодавством відносин. Замовник акцептуючи цю Оферту / Договір підтверджує, що він повідомлений про свої права згідно із Законом України «Про захист персональних даних» та Загальним регламентом захисту даних (англ. General Data Protection Regulation, GDPR; Regulation (EU) 2016/679).
10.3. Залишаючи Виконавцю відгуки (у будь-якій формі), Замовник надає згоду на використання Виконавцем цих відгуків з метою просування та реклами своїх Послуг.
10.4. Під обробкою персональних даних розуміється будь-яка дія (операція) або сукупність дій (операцій), що здійснюються Виконавцем з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів з персональними даними, включаючи збирання, запис, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна) вилучення, використання, знеособлення, блокування, видалення, знищення персональних даних.
10.5. Персональні дані отримуються, зберігаються, обробляються і використовуються з наступною метою:
– надання Виконавцем Послуг Замовникам відповідно до умов цього Договору;
– ідентифікації Замовника;
– надання Замовникам усієї інформації, надання якої передбачено цим Договором та / або ЗУ «Про захист прав споживачів», та / або чинними нормами законодавства України;
– забезпечення реалізації інших сфер відносин, що вимагатимуть обробки персональних даних Замовника в силу дотримання вимог законодавства.
10.6. Виконавець має право з дозволу Замовника записувати, документувати процес надання Послуги з метою використання цих матеріалів без вказівки персональних даних Замовника для покращення якості Послуг через застосування супервізійної роботи, а також для розбору можливих конфліктних ситуацій.
10.7. Виконаць має право проводити фото- і відеозйомку роботи, використовувати отримані матеріали для демонстрації процесу роботи, покращення якості послуг, навчання, інтервізій, супервізій тощо. У разі проведення фото- і відеозйомки Виконавець зобов’язаний отримати дозвіл з дотриманням вимог, встановлених ст. 307 ЦК України.
10.8. Виконавець отримує інформацію про ip-адресу відвідувача месенджера / додатка тощо. Ця інформація не використовується для встановлення особи відвідувача. Виконавець має право використовувати технологію «сookies». «Cookies» не містять конфіденційної інформації. Замовник цим дає згоду на збирання, аналіз та використання cookies, у тому числі третіми особами з метою формування статистики та оптимізації рекламних повідомлень.
10.9. Виконавець має право здійснювати скріни або записи телефонних розмов, онлайн-зустрічей із Замовником. При цьому Виконавець зобов’язується: запобігати спробам несанкціонованого Доступу до інформації, отриманої в ході телефонних переговорів, онлайн-зустрічей та / або передачі її третім особам, які не мають безпосереднього відношення до виконання Замовлень, в рамках своєї компетенції відповідно до Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах».

11. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА УМОВИ ЙОГО РОЗІРВАННЯ
11.1. Цей Договір є публічним, набирає чинності з моменту здійснення його Акцепту Замовником і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
11.2. Договір може бути розірваний / припинений в порядку, передбаченому чинним законодавством України, а також в односторонньому порядку з ініціативи Виконавця в разі, якщо Замовник:
11.2.1. порушив умови оплати, передбачені цим Договором;
11.2.2. допустив порушення умови цього Договору, прав інтелектуальної власності Виконавця на розміщення його матеріалів (при цьому, кошти, сплачені Замовником за цим Договором, поверненню не підлягають);
11.2.3. під час онлайн-зустрічей знаходиться під впливом алкогольних, наркотичних, сильнодіючих лікарських засобів, здатних впливати на його поведінку та стан свідомості, що може відобразитися на якості надання Послуг та безпеці процесу;
11.2.4. своїми діями порушує правила поведінки, загрожує життю та здоров’ю, честі та гідності, діловій репутації Виконавця чи третіх осіб;
11.2.5. проводить аудіо-, відеозйомку онлайн-зустрічі, а також залучає до участі в онлайн-зустрічах третіх осіб без попереднього погодження з Виконавцем;
11.2.6. не попередив про скасування / перенесення консультації не пізніше ніж за 24 години до її проведення, без права на повернення передплати;
11.2.7. приховує важливу інформацію, що може негативно вплинути на ефективність роботи, зокрема, але не виключно, інформацію щодо вживання наркотичних речовин, каннабіоїдів, психотропних препаратів або алкоголю;
11.2.8. проходить стаціонарне психіатричне лікування;
11.2.9. є недієздатним, та / або молодшим за 18 років (якщо раніше було повідомлено про повну цивільну дієздатність);
11.2.10. відмовляється виконувати домашні завдання, якщо такі передбачені Форматом надання Послуги, що впливає на результат та якість надання Послуг.

12. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
12.1. Послуги Виконавця:
12.1.1. не є освітньою діяльністю в порядку, встановленому Законом України «Про освіту»;
12.1.2. не є медичною практикою і не підлягають ліцензуванню у порядку, встановленому Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з медичної практики, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 285
(зі змінами).
12.2. Визнання окремих положень цієї Оферти / Договору недійсними не тягне за собою недійсність цієї Оферти / Договору в цілому.
12.3. Актуальна версія Договору публічної оферти розміщується в Профілі Виконавця в Інстаграм за посиланням: https://www.instagram.com/soul4soul___?igsh=YWRuY2s3aHVubTVp або в інший обраний Виконавцем спосіб.

13. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Фізична особа-підприємець
ФІЛІПОНЕНКО АНАСТАСІЯ МИХАЙЛІВНА
ІПН 3337615362
Адреса: Україна, 02092, м. Київ, вул. Алма – Атинська, буд. 111, кв. 24
Електронна пошта: moc.liamg%40aiisatsanailif
Телефон +380633807483


ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ В ЧАТАХ ТА ПРОФІЛІ ВИКОНАВЦЯ
Ці правила є невід’ємною частиною Договору публічної оферти Виконавця та визначають умови поведінки в Профілі Виконавця, участі в чатах / групах / каналах проєктів та заходів Виконавця, під час надання Послуги, а також правила спілкування учасників між собою, а також з будь-яким представником Виконавця. Оплачуючи Послуги та користуючись чатом, Замовник приймає ці правила та зобов’язується їх дотримуватись.
Визнається, що перш ніж публікувати в чаті / групі / каналі та / або Профілі повідомлення, Замовник ознайомився з цими Правилами, оскільки вони розміщені в публічному доступі (для чатів).
1. Чат / група / канал створений для підтримки учасників проєкту, живого спілкування, розбору кейсів та помилок.
2. Замовник має писати та ставити питання по суті, поважати себе та інших учасників.
3. Вітається взаємопідтримка щодо виконання практичних завдань.
У чатах / групах / каналах та Профілі Виконавця категорично забороняється:
 спам та нав’язлива реклама (недоречні пропозиції рекламного чи комерційного характеру);
 суб’єктивні оцінки діяльності Виконавця, лекторів чи спікерів;
 неповажне ставлення до інших учасників чату;
 повідомлення образливого змісту, а також повідомлення, що містять ненормативну лексику (як явну, так і завуальовану);
 навмисні орфографічні та синтаксичні помилки, які можуть призвести до неоднозначного розуміння змісту повідомлення іншими користувачами;
 грубі, образливі, уїдливі, провокаційні висловлювання та зауваження на адресу Виконавця, учасників чату/групи/каналу, адміністраторів та спікерів навчання;
 дискримінація за расовою, національною, релігійною чи іншою ознакою, націоналістичні, расові гасла та висловлювання;
 повідомлення, що містять у собі пропаганду насильства, зброї, рекламу та відкриті обговорення будь-яких наркотиків та алкоголю;
 матеріали еротичного та порнографічного змісту;
 матеріал, що порушують авторські та суміжні права третіх осіб (цитування, посилання та інше);
 особисті дані учасників чату: адреса електронної пошти, номер телефону, поштова адреса, номер кредитної картки та інше;
 флуд – будь-які повідомлення та коментарі, які не мають прямого відношення до цілей чату;
 непредметні питання без об’єктивного опису проблеми та конкретного адресата;
 надмірно емоційно забарвлені висловлювання та оціночні судження щодо вартості навчання та доцільності його придбання;
 особисті побоювання щодо складності чи ефективності послуг Виконавця (наприклад: «Я не зможу», «А якщо не спрацює?», «Це нереально», «У мене не вийде»);
 наклеп, голослівні звинувачення та розповсюдження неперевірених або хибних відомостей, а також поширення інформації, яка ганьбить честь, гідність або ділову репутацію учасників чату / групи / каналу та Виконавця.
Якщо Замовник не дослухається до рекомендації адміністраторів чату / групи / каналу, він може бути заблокований на будь-який термін, який адміністратор або модератор чату / групи / каналу вважають справедливим. У разі повторного або грубого порушення цих правил Виконавець має право видалити повідомлення Замовника та закрити йому доступ до чату / групи / каналу, заблокувати обліковий запис та призупинити надання Послуги або розірвати Договір публічної оферти в односторонньому порядку без компенсації вартості Послуг.

Made with